Monday, February 15, 2010

april april 2009.

10. Norvēģu elektriskie Röyksopp sadraudzējušies ar burvīgo Lykke Li un radies šis burvīgais kosmiskais gabaliņš,jo tiešām miss it soooo much!!!



9. Un šī pati burvīgā jaunkundze, Lykke Li arī šajā cipariņā iedzīvojusies. Viņa ir tieši tik kosmiska, cik man patīk. Un kā lovesongs, šis ir ļoti gaumīgs.



8. Man vispār likās, ka šo gabalu es neatradīšu,bet atradu. Un kāpēc man likās,ka neatradīšu? Tad,kad pagājušajā gadā veidojās man šis top10, tad ,cik atminos, Deep Insight devās tūrē un arī ieradās mūsu Fonoklubā. Un tieši tad bija iespēja viņu myspace lapā noklausīties visu jauno albūmu Sucker For Love un tad arī man pielipa šis skaņdarbs laikam visvairāk no visiem visiem. Un tad nu te viņš arī ir - beautiful to me. Laikam no Deep Insight nekad neizaugšu.


(atvainojos par lyrics video,man tādi riebj,bet cita nebija)

7. Arī te tāda nepārāk dzirdēta dziesma, spriežot pēc youtube pieejamajiem video klipiņiem. Manām ausīm šī te tīk aizvien.



6. Tas,ko es patiešām nesaprotu,ir kāpēc es šo dziesmu aizvien nekur neesmu dzirdējusi atskaņojam diskotēkās. Jo man viņa liekas diezgan unikāla un diezgan lēkājama un izbļaujama.
Quiet little voiceeessss!!!!



5. Par šo jāsaka - vakara lielākais pārsteigums. Kāpēc? Dziesmu,protams, ļoti iesaku noklausīties ne-dzīvajā un tā. Ļoti lipīga un skanīga. Taču pārsteigums vairāk dēļ tā,ka ieraudzīju,ko tā čiepa viena var sadarīt. Wow. Vērtējiet paši.



4. Jauka dziesma jaukai dūdiņai un atradu arī jauku klipiņu.



3. Maiga miera dziesma no Dashboard Confessional puses.



2. Šī bija mana zvana melodija,tātad atskaņota daudz pagājušajā gadā.



1. Jau iepriekš pieminēta Matt and Kim - Daylight, kuru var paklausīties drusku paripinot lapu uz leju pie diskotēku mūzikas. Tālab arī neatkārtošos.

Un šovakar noguruma dēļ nekādi dižie apraksti man neveidojās,bet galvenais jau ir skaņas skaņiņas.
Arlabvakaru.