Thursday, February 18, 2010

2009. gada maijs.

Maijs ir viens no visburvīgākajiem mēnešiem,manuprāt. Visādi putniņi un viss tas gaiss un apkārtnē jau var sajust vasaru un tad nu arī paskatīsimies, kas skanēja manās ausīs tieši tajā laikā pirms gada.

10. Ir tādi gabali, par kuriem esmu aizmirsusi, kāpēc viņi ir te. Šis ,protams, ir labs,bet kāpēc tieši šis? Es neatceros.



9. Ak, Maccabees, kā man patīk The Maccabees. Viņi ir tik tik tik priecīgijautrienerģiski, ka ausīm prieks un ausis priekā smaida. CAN YOU GIVE IT???? Un klips ir absolūti fantastisks!



8. Dziesma,kura ir lipīga,bet youtubā vienk neatradās normālā saprātīgā versijā. Bet nu jāmēģina drusku izbaudīt šis pats mazais gabaliņš.



7. Par šo es varu pateikt tikai - don`t give them what they think they want, just give them what they need!



6. Tāds čalīts Aaron Sprinkle uztaisīja koveru dziesmai A letter to Elise, bet nu youtube mums nepiedāvā šo koveru diemžēl. Tāpēc iztiekam ar The Cure,lai vismaz ir apjausma,par ko ir šis stāsts.



5. Šī dziesma pie sirds man iet diezgan pamatīgi. Lieliski vārdi, lieliska grupa, lieliska melodija un viss tāds mīļš un jauks. Out there somewhere is a finish line.



4. Viena no tumblr`ā atrastajām dziesmiņām.



3. Šī dziesma visus padara trakus! absolutely cuckoo!



2. Ļoti mīļa dziesma man. Nevar nepatikt.



1. Un aizvien liekas,ka maijā labākas dziesmas nevarēja būt.
Promise me we'll never leave this room,
A million years from now would be too soon.



Ar to arī izskan mans maijs. Sajūtiņas ir skaņās,nevis aprakstiņos,mazie draugi.