Tuesday, February 9, 2010

tālais 2009.gada marts.

Tātad pagājušā gada trešā mēneša - marta muzikālais topsiņš.

10. Par to,ka koveri ir labi,jau teicu, tāpēc šis ir vēlviens lielisks pierādījums,ka visu var uztaisīt tādu jaukilēnimīlīgu. The Fray uztaisīja superlaipnā kanye W heartless koveru.



9. Par šo grupu wikipēdija saka,ka tas ir dream pop, un man šķiet,ka piestāv viņiem ļoti. Man vienkārši patīk,kā viņa skan. Nav nekādu aprakto suņu vai kaut kā tamlīdzīga šajā visā. Baudāmas skaņiņas un tas grupas nosaukums ar tāds foršs. Asobi seksu - In the sky.ā un nevaru nepieminēt,ka pirms tam viņus dēvēja - Sportfuck.



8. Ļoti spēcīga, svinīga melodija. Rada pacilātu noskaņojumu, tādu majestātisku, vismaz man. Grupiņa ir diezgan svaiga un albūmiņš arī dzan, kurš viņiem pagaidām ir vienīgais. Klausamieeeeesss.... Fanfarlo - The walls are coming down. (p.s.klips ar tāds mīlīgs)



7. Skaņa ir galvenais, tāpēc, ja nav forša klipiņa,metu iekšā vienkāršos bildīšu video, jo galvenais jau ir dziesma dziesmiņa. Un šai te piedziedājums ir foršs, tāda grīdu slīpējamā dziesma. The Gaslight Anthem - High lonesome.



6. Lūk Hockey - Too Fake man liekas absolūti lielisks gabals. Neatceros,kāpēc pirms gada man tas likās tikai sestās vietas cienīgs, taču neesmu vēl apskatījusies, kas bija pirmajās piecās, tākā iespējams ir iemesls. LOOK OUT! CAUSE I`M JUST TOO FAKE FOR THE WORLD!



5. Nu jā... Tagad parunāsim par Lily Allen, kura ,manuprāt, ir baigais jaukumiņš. Piemīlīga bez gala un malas. Tā vien liekas,ka izkāpusi no kādas bilžu grāmatas. Es neatceros, kur viņa uzradās, bet skaidri zinu,ka Who`d have known pagājušā gada martā man skanēja ļoti daudz.



4. Šeit ir jābūt Tilly and the wall - beat control, bet neatkārtošos,jo šis gabals jau atrodas šajā mājas lapā kā viena no lieliskākajām diskotēku mūzikām. Tākā arī manas domas par to ir skaidri un gaiši zināmas.

3. Ja cilvēks aizbrauc kaut kur tālu prom, tad noteikti viņam kaut kādu brīdi rodas sajūtiņa,ka gribas mājās ļoti. Un tiem,kas paliek mājās, atkal gribas,lai tas cilvēks brauc atpakaļ,tātad šī ir dziesma no tiem,kas ir mājās, tiem,kas mājās nav. The 88 - Coming home.(Un jāatvainojas,ka neieliku kādu foršu dzīvo versiju,bet visām trūkst sākumiņa,tāpēc jāiztiek ar šo te).



2. Visforšākais kovers vispār no visiem. Klipiņš nav no foršākajiem, bet dziesma ir uzburta lieliski. Rozā dāmīte dzied How deep is your love. enjoy!



1. Tākā arī šai dziesmai nekāda baudāmā klipa nebija, tad nu kaut kādas fanītes veidotais sirsniņvideo būs laikam vispieņemamākais. Pēc pirmajām divām dziesmām var spriest, kāds noskaņojums man šajā mēnesī bija. Tātad mana 2009.gada marta pirmā dziesma ir Soko - Take my heart. dzindzin.



Tiekamies nākošajā 2009.gada mūzikas apskatiņā,wuhūu! ^^